Is er een probleem met je product, bijvoorbeeld transportschade of een incomplete levering? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder.

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar onze klantenservice, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is.

Vitavien reageert uiterlijk de eerstvolgende werkdag of neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

 

Ik heb een klacht. Wat nu?

Bij Vitavien vinden we service belangrijk. Service betekent voor ons dat we graag mooie producten leveren en onze klanten een prettige ervaring willen meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Laat het ons weten via klantenservice. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.

Vitavien biedt standaard een jaar volledige productgarantie op elke aankoop.